Leyla_dncr16 Aysnr-mhmmt bende nimo Med temazsiz ateş ölçer aldım ama iade edicem kullanması zor zaten 20 dakika ada sıcaklığında kalması gerekiyo falan ve doğru olctugunden de emin degiilim en iyisi koltuk altı ama marka oneremem
Hyildiz1 Aysnr-mhmmt Ben koltuk altı ölçer braun prt 2000 modelini tercih ettim.Ölçmeden önce ay seçimi yapılıyor 0-3 3-6 bi seçenek daha vardı onu unuttum 8 10 saniyede ölçüm yapıyor zaten
seymamehtap nur34_ bende nexus markasının otomatik burun aspiratörü ve ateş ölçerleri var ben çok memnunum
seymamehtap nur34_ 3 adet çekim gücü var azıcık serum fizyolojik koyup aspiratör ile çekim yapıyorsunuz , nexus aspiratör yazınca çıkıyor nette 🥰
Zeliskrky Aysnr-mhmmt ben koltuk altı omron marka aldım kulaktan ölçen be su ısısınıda ölçem wewell markayı aldım
elifcicek_07 Baby plus bebek bakım setinin içinde çıktı nasıl bilmiyorum kullanan varsa tecrübe eden iyi yada kötü yorum gelirse bende değiştireyim yada dursun diye düşünüyorum
Dilekata123 Aysnr-mhmmt Ben daha kullanmadım ama kanz markası hem kulak hem alından ölçen olanı aldım çok iyi diye önerdiler oda sıcaklığını falan ölçüyormuş
Nilsss1907 Aysnr-mhmmt Ben bundan almıştım araştırmalarım sonucu ebebekten indirimden. Bide Chicco’nun koltuk altından ölçeni var.
oglusununannesii Evimizde yeni bir koltuk altı ateş ölçer vardı , ne olur ne olmaz ikisiyle de ölçüm yaparız yanlış olmasın diye medisana koltuk altı ölçer aldık. Bana yeterli geldi .
Hilal1403 beyzacmvrc bende kana aldım yorumları gayet iyiydi henüz kullanmadım inşallah memnun kalırıZ
Zaferbusra Aysnr-mhmmt çocuk Dr arkadaşım alından ölçer önermedi ya kulak yada koltuk altından (hızlı ölçenler varmış yeni çıkmış al dedi doğru ateş ancak bu şekilde tespit ediliyor dedi