nimbus2000 Aysnr-mhmmt kulaktan ölçer omron aldım (tansiyon aletinden çok memnundum) eşim ateşleninde ateşölçeri ilk onda kullandık mecbur😂 doğru,hızlı ve kolay ölçüm sağlıyo
Mommm03 hocanimkizim Abim onlar çok memnun die aldım ilk kulaktan sonra şuan kni aldım keşke olmasaydım degistirebilirsem hemen değiştiririm ben arstrdim en iyilerin arasında omron 2.ci sıradaydi
hocanimkizim Mommm03 evet eşim de günlerce araştırmıştı nasıl en iyiler arasına girdi hayret ediyorum doğrusu. Az para da değil meret
cokkasmabeabi Aysnr-mhmmt bende nimomed temassız var çok istedim temassız almak ancak sürekli farkli ölçüyor guven olmuyor. Medisana 77030 koltuk altı ölçer alacağım daha önce Chicco aldım bozuldu bu sağlam Alman markasi
cokkasmabeabi hocanimkizim alından olcenlerin kaderi bu çocuğun ateşi var mesela alnın tam ortası normal gösteriyor yana doğru ölçüyorum yüksek gösteriyor bir dk sonra başka ölçüyor falan
thingswithpearl Henüz kullanmadım ama öneri üzerine chicco termometre setini aldım içinde koltuk altından ölçen ateş ölçeri var
mercimekkkannesi Aysnr-mhmmt ben braun alından ölçen temassızını kullanıyorum 3,5 senedir ama koltuk altından ölçen mutlaka bulunduruyorum yanımda ateş 39 ve üstü olduğunda ikisinden de takip ediyorum temassızlar yüzde yüz doğru sonuç vermeyebiliyor çünkü
ballikedii Aysnr-mhmmt ben kanz marka kulak ve temassız ölçen alırım apartlı su ve ortam da ölçüyor ve doğru çıktı bir de wee marka koltuk altı için olandan aldım ikisini de karşılaştırdım başka bir Ateş ölçer ile doğru sonuçlar verdi ama daha kullanmadık
GzmKK0 Kesinlikle Omron markasının temassız ateşölçerini tavsiye ederim aynı zamanda ortam sıcaklığı ve sıvıların sıcaklığınıda ölçüyor(sıcak su ısısı vb.) kaliteli bir medikal marka hastanelerde de tercih ediliyor.
atlasinannesi_ Aysnr-mhmmt ben de daha almadım ama etrafımdaki herkes koltuk altından ölçenden al dediler alından ölçen doğru ölçmüyormuş bir yakınıma doktor da öyle söylemiş
Pamukbebegimm atlasinannesi_ evet ve saniyelik değişiyor bı olcuyorum 38 iki saniye sonra 37 kendimi olcuyorum ateşim yokken 38 çok yanıltıyor
Gulsengulsen Aysnr-mhmmt braun kulaktan ölçerini aldık doktorlar kulaktan ölçeri tavsiye ediyor. Alından ölçer kullananlar memnun değil zaten ama kulaktan olmazsa şkş tane koltuk altı ölçer alın diyorlar
asilbabysmother Aysnr-mhmmt deriiiiiin araştırmalar sonucu braun ırt6525 aldım. Çocuk İçin bir yatak bir de ateş ölçer çok iyi olmalıymış. 2 gün önce geldi ateş ölçerimiz. Denedik, güzeldi yani.
Elifcimmm Ben iki tane aldım braunun koltuk altından ölçen ve wee babynın.biri çantamda dışarda sağa sola gittiğimde devamlı dursun diye diğeri de evde kullan mak için kaybolur nereye koyduğumu unuturum vs diye aldım. İnşallah hiç gerek kalmaz
cahillesohbetikestim Aysnr-mhmmt omron temassız ve plusmed koltuk altı kullanıyorum ikisinden de memnunum.
Pamukbebegimm Aysnr-mhmmt en sağlıklısı koltuk altı derecesi.Benim plusmed alından ateş ölçer var ama hiçbir zaman sağlıklı sonuç alamıyorum.Eski tip dereceler en iyisi