nilsmomy şu söyledikleriniz beni bir nebze rahatlattı. Etrafımdakiler çok korkutuyor meme reddi yaşarsın bırakır sütün azalır diye Ben bebeğime emmeyi silikon uç ile öğrettim kilo da aldı sarılığı da atlattı bu sayede. şimdi ise alıştı silikona direniyor. Silikon ile güzel doyuyor rahatlıyor. Sütüm de güzel geliyor. Silikonsuz doymuyor emmiyor güzel. Sütüm azalır mı ilerde diye korkuyorum. Ama silikonsuz emzırmeye calısınca bebek ağlıyor strese giriyorum. gündüz arada deniyorum bazen emiyor ama tam doymuyor. Özellikle geceleri tam kavrayamıyor sılıkonsuz hiç doymuyor ve uyuyamıyor. Silikondan rahatsız değilim. Ben de huzurluyum göğüs uçlarım yara da olmadı. Bebeğim doyunca mutlu da oluyorum. Korkutuyor insanlar. Ne yapmalıyım