Şahsen çok manasız bir post, herkesin karakterini farklı tabii, neyle mutlu olduğunuz hayattaki duruşunuz. Bizde aksine ben eşime ihtiyaçları doğrultusunda birşeyler aldım, analık hakkı kadar babalık hakkı da var. Helali hoş olsun, ama sırf çocuk dogurcam diye onu isteyeyim bunu aldirayim gibi bütçemizi sarsacak isteklerimiz olmadı karşılıklı. Önemli olan bebeğimizi sağlıkla kucağımıza almak ve ona maddi manevi hazır olup yetebilecek olgun yetişkinler olabilmek. Hakkınızda hayırlısı olsun hediyelerimiz Allah kullanabilmesi nasip etsin. Şu felaketten sonra maddi hiç birşeyin önemli olmadığını öğrendik biz. Darısı cümlemize..