Cayvarmiya Benimki de geldiğinde bebekti ve bana çok bağlı. Dediğin gibi aramızda yatıyor gece :') Kıskançlık durumu da olur ama benimki o kadar duygusal bi kedi ki, muhtemelen depresyona girecek küsecek. Çok şükür saldırganlık gibi huyları olmadığı için öyle şeyler yapmayacağını biliyorum. İlgileneceğiz onlarla da elimizden geldiğince küstürmiycez🙊