Merhaba, salı günü serklaj oldum o gün kontrol ettikten sonra çıkış yaptım hastaneden doktorum Bi ay sonra çağırdı. Bi sıkıntı da yaşamadım ama yine de sağlık ocağında falan enfeksiyon baktırmak gerekiyor mu bilemedim. Sanki böyle içten Bi sizlama gibi bir şey hissediyorum yada bana öyle geliyor bilemedim çok canımı yakan yada ağrım var diyecek kadar değil. Kendi kendime evham mi yapıyorum bilemedim