Ebrarkk Totanseyma benimkide pc başıydı yol yoruyorsa doktorunuza söyleyin durumu çalışma şeklinizi bence
murvet-10 Elizo şaka değilim tatlım doktor vajinal muane edebiliyor o yasak değilse ilişki de değil dedi serbest dedi yani ama ben tedbir amaçlı ilişki yaşamıyorum okeyyy😅
murvet-10 gkcbrn Nane güzel canım benim Allah sağlıkla sihhatle kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
murvet-10 Serklajligebelik Benim de ölçülmesi iki hafta sonra randevum vardi o zaman kontrol ettiler genelde devlette ameliyattan sonra bakmıyorlar
Ieb MelisaC genel anestezi olmuş ozaman inşallah bende genel olurum çok korkuyorum belden uyusturabilirlermisde anestezi doktoru söyledi oyuzden sordum yarı mi bayilttilar diye nasipse yarın yapılacak inşallah kolay geçer sizede çok geçmiş olsun dikkat edin Rabbim esirgesin hayırla sağlıkla kucağına alırsın inşallah canım 🌸
MelisaC Ieb Bana nasıl olacağını söylememislerdi ben içeride doktor biraz gecikince çok telaş yaptım o yüzden genel yaptılar bana sanırım😅 Hiç korkmayın gerçekten hissetmiyorsunuz Allah yardımcınız olsun hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah🌸
Aybarsmom_ Ieb ben spinal anestezi ile oldum belden uyuşturdular yanii, ama hiç de zor değildi korkmayın ☺️ sadece o narkoz etkisiyle çok çok fazla titreme oluştu bende, ameliyat bittikten sonra 15 dakika kadar kollarım tir tir titriyordu o sinir bozucu😁
Gumus25 Susu_09 evet oldum iyi geçti dedi doktorum dün kalamam ve ağrım oldu biraz ama geçti bugün daha iyiyim 🤲
murvet-10 Elizo canım ben doktor değilim doktorun söylediği ile hareket ediyorum doktorun söylediği bu
irem1- Arzusrgt bugün gittik doktora şükür Bende de enfeksiyon çıkmadı genede fitil verdi dikişlerimize bakılmış oldu böylelikle şükür herşey yolunda 🙏🏻
Aybarsmom_ irem1- ameliyattan sonra vajinal muayene tekrar yapılıyor mu? İleriki kontrollerde yanii. Dikişe zararı olmuyor mu acaba. Gerçi dikiş daha ileridedir tabii de
Nurdan11_ irem1- çok teşekkür ederim 🙏🏼 dikiş olduktan sonra doktor randevularınız nasıl oluyor. Dikiş yapıldıktan sonra hastanede kaldınız mı
irem1- Nurdan11_ sabah ameliyata girdim akşam çıktık hastaneden herhangi bir kanama ağrım olmadığı için benim doktorum 1 ay sonraya randevu verdi ama sorun yaşadığın taktirde direk gel dedi