Buseufuk1531 kızım doğdu ilk baktım gözleri bana benziyor dedim ilk yorumumdu🙃yüzü mordu normal doğumda zorlanmış. Ten rengi göremedik. Sonra sarılık oldu rengi sarı yine anlamadım rengini. Daha sonra baktım esmer dedim heralde babasına benziyor teni, ben beyazım çünkü. 3 aylık falandı yine aynı esmer. Sonra çocuğun teni açıldıkça açıldı açıldıkça açıldı bembeyaz oldu 🤣 teyzem bir gün bana kızım bu babasına benziyordu doğduğu zaman sen ne yaptın da babasıyla alakası kalmadı bu çocuğun dedi 🤣 şimdi aynı ben 😄 bakalım 2. Ne olacak 🙃