Buseufuk1531 Günaydın hanımlar nasılsınız 😊yenidoğan bebeğiniz ilk babaya benzeyip sonradan size döndüğü oldu mu ? Oğlum aynı babası hiç bana benzemedi 🥲daha 12 gunluk bana çeker mi ilerleyen zamanlar da
Hallerimvarbenim Buseufuk1531 Benim oğlumda 10 günlük ilk bir kaç gün babasına benzettiler şimdi abime ve bana benzetiyorlar bakalım büyüdükçe belli olacak ☺️
Zumzugukodummuzzingillatirim Buseufuk1531 kizim ilk sogsugunda kayinvalidem falan sok gecirdi ben once sandim abartiyorlar yok yani durusu bile baba. Her mimik babaydi. Simdi kizim bana donuyor gittikce😂😎
Fbmm Buseufuk1531 2 oğlum var ikiside aynı babası yani bu kadar benzer şimdi kıza hamileyim eşimin suratina hiç bakmıyorum benzemesin diye her yere kendimin resmini astım😂😂 yeter artık yaw 😂😂😂😂🤭
Halimbey Buseufuk1531 oğlum ilk doğduğu zaman mavi gözlüydü sonradan değişti, herkes aynı babası falan dedi sonra yüzü bana dönmeye başladı gözleri falan bana döndü sana daha çok benziyor dediler şimdi ise hiç sevmedigim halasına benzetiyorlar aynı o olmuş aynii diye benzemesin de diyemiyorum 😂😂😂 çocuğum daldan dala konuyor gibi valla bizim taraf kendi tarafına benzetiyor esimin tarafı kendi tarafına benzetiyor biz eşimle saldık gitti 😂
2022bebeki Buseufuk1531 Yani bebegime şöyle bakiyorum kendimden bir iz bulabilmek için ama nafile🤣 bari saçımi gözümü bir uzvunu alsaydin be yavrum
mercimekkoftesi1 Kızım doğduğunda resmen kocanı doğurmuşsun diyorlardı 😅 şu an 19 aylık ve gören herkes aynı annesi diyor. Değişiyor yani bebişler ama koca tarafı her zaman kendilerine ve oğullarına benzetiyor o değişmiyor 😄
dilinkopsunemi-bisus Buseufuk1531 40ına doğru yüzü şekil alıyor illaki benzer annesi benim oğlanın kime benzediği belli olmuyordu millet de diyordu ki kime benziyo vu çocuk dedim kimseye benzemiyor eşi benzeri olmayan bi çocuk doğurmuşum 😂😂😂😂
incinur0102 Buseufuk1531 ilk doğduğu zaman babasının kipyası diyorlardı 😂oğlum var bı tane.Bi ara bana benzettiler gözü vs sana benziyor dediler,şuan 3.5 yaşında ona bakınca babasını görüyorum 😂❤️
Tubayo Buseufuk1531 benimki de hala ve babaya benziyor. Eşim bana benzemesini istiyordu çok bozuldu bu duruma. Ben o kadar dert etmıyorum ama isterdim bana benzemesini
Minigim38 Buseufuk1531 benim kızımda basta aynı babasıydı şimdi 4 aylik olacak bana benzemeye başladı 🥰
dilinkopsunemi-bisus Buseufuk1531 illaki birine benzetme çabasına giriyo bu insan topluluğu ya napcan niye soruyorsun kocamla ben yaptım o yüzden hem bana hem kocama benzicek ortaya mix yaptık diyorum onlar hala mikserlik yapcam diye uğraşıyo delirtiyolar valla 😂😂😂
mercimekkoftesi1 Buseufuk1531 tabi tabi 😄 ayyynı halası da böyleydi, ayynı babası da böyle bakardı, ayyynı amcasıda böyle yürürdü, babannesi de bunu yemeyi çok sever falan sürekli onlara benziyor çocuk benden zerre bişey almamış güyaaaa 😅