MugeGuness BurcumEmrem ben göbek adını Kuranda geçen bir isim koyacağım. Göktuğ koyacağız oğlumun adını göbek adını da Miraç istiyorum kulağına iki isim okunsun. Kızımın da adı Güneş, Zeynep Güneş diye okuttuk kulağına göbek adıyla birlikte. Ama kimlikte tek isim yazıyor
Ygtzynp gizemyusein ilk oglumda direkt içimize çok sinen acaba şu olsa mı diye hiç düşünmeden koymustuk.Sanırjm aynı etkiyi düşündük yine aynı sinmedi durumu.Ama her seferinde baska oluyormus
Berivann58 BurcumEmrem Biz Barlas Efe koyacağız. Ama Atlas,Miran,Çınar isimleri de güzel düşünmüştümmm 😌
Petitoos [silindi] herkesin bi yorumu var, benim de beğenmediğim çok isim var ama söylemeye gerek yok yani zevk meselesi sonuçta. Kaç isimden sırf etraftakilerin negatif yorumları yüzünden ister istemez soğudum ama Gökalp isminden daha kimse soğutamadı ☺️
Aecer BurcumEmrem bizim de şimdilik Aslan olacak gibi eğer ben daha güzel bir isim bulup diretmezsem :))
BurcumEmrem Kızlar bugün düşündük Arsen ismini bulduk oğlumuz için sizce nasıl kimse de de duymadık nasıl olur sizce