minik_koala_ve_annesi elifff_17 kendini koruman dikkat etmen lazim canim bende bir de 2 fitik belde duzlesme vardi allahim neler cektim 12. Haftada baslandi kalsiyum magnezyum bana misin demedi
elifff_17 minik_koala_ve_annesi fıtık yok bende şükür ama ozellikle 30. haftadan sonra artmaya başladı ağrılar bir iki gündür de feci bel ağrıları başladı bugun ayaktada durdum o etkiledi galiba :(( progestanda attım simdi bi de uyuyabilirsem yarın durumumu degerlendircem :((
minik_koala_ve_annesi elifff_17 progestan geciriyor mu ki canim o agriyi yoksa kullaniyor muydun cok gecmis olsun saglikla kucagina al bebisini
elifff_17 minik_koala_ve_annesi korkumdan attım genelde kullanıyorum erken doğum riskine karşı falan diye şu anda da korktuğum icin attım belki kasılmaları önler diye amin inşallah canım alalım bebekleri kucaklarımıza da bitsin bu süreç inşallah 🙏🏻
minik_koala_ve_annesi elifff_17 esin uyaniksa masaj yaptir kuzum cok uzuldum haline yanimda olsan masaj yapardim kendi o hallerim aklima geldi gercekten ceken biliyor rabbim yardimcin olsun insallah dinlen kendini yorma
elifff_17 minik_koala_ve_annesi Allah razı olsun canım dua et yeterli benim icin teşekkür ederim eşim uyuyor uyumadan önce yaptı ama yarın nöbetçi uyudu kaldı bisey diyemedim uyusun bende insallah uyurum 🙏🏻🙏🏻
minik_koala_ve_annesi elifff_17 insallah kuzum rabbim agrilarini hafifletsin insallah guc kuvvet versin hayirli dogumlarin olsun iyi geceler