iyi geceler herkese ben 32 +3 günlük hamileyim aşırı bel sırt ayak agrım var bugün belimin agrısından duramıyorum biraz ayakta kaldım o mu etkiledi bilmiyorum ama çok sık oluyor ağrılar karnım sert adwt sancısı gibi bazen sancılar var hatta sanki igne batar gibi vajinaya bisey batıyor :(( bu kadar bel ağrısı normal mi hastaneye mi gitmeliyim yaşayan var mı :((((