nurozturk06 5 dk da ne anladı da ne yaptı çok merak ediyorum . Devlet hastanesi çalışanlarımız neden böyle 😔 ne zaman devlete gitsem sinir krizleri geçiriyorum. O kadar ters davranıyorlar ki, hepsi için diyemem ama illahaki ya doktoru ya veznedeki seni afedersin köpek yerine koyuyor. Kendini kötü hissediyorsun. Ne diyim sağlıklı olsunlar da yavrularımız Allahın izniyle başka bir şey istemeyiz