20+3 oğlum oluyor 💕
Pemberuya 18 bitiyor bugun canim sen 😘
Anasibalasi bende 18-+2☺️
A_sli10 20+3 erkek 💙
A_sli10 17+5 erkek temmuz doğum nasipse 😍
18+1 kız💓💓💓
Pemberuya maasallah 🧿🤲
21.haftadayız kız 🌸
A_sli10 Doğum temmuzun son haftadı. Oğlum oluyor 🥰
Slakiprtci Ben de 18+2, benim de oğlum oluyor 🥰
arirangg yaa maşallah ☺️ Allahım kucağımıza almayı nasip etsin tatlım 🤲🏻
20+0 kız 🥰🥰
19+4 temmuz ortası görünüyor cinsiyet bilmiyorum .
Slakiprtci Amin canım inşallah 🥰🙏
Kızım olacak insallah 🥰❤️
21+4 hafta Erkek 💙 Haziran sonu temmuz başı gibi inşallah 🥰
19 hafta❤ 6 Temmuz dogum tarihimiz insallah🥰
20+6 bir oğlum daha olacak
A_sli10 kız 🦋