Anasibalasi Pemberuya al bendende o kadar meraktan catlicam vallahi 😁saglikli olsunlarda tek temennim bu 🙏🏻
Nescey 17+0 iki kere doktor kız dedi ama yine bekleyelim dedi sağlıklı ve hayırlı bir evlat olsun da 💕
GSerra_ Haziran sonu temmuz başı gibi Allahın izniyle doğum olacak inşallah 16.haftamda doktor kız dedi şuan 20.haftamdayım çarşamba günü tekrar gideceğim sizce cinsiyet yanılması olabilir mi
Biryeniannee A_sli10 18+6 insallah kizim olcak🤲🏻💗 Bi doktor %80 erkek demisti kesin konusmamisti başka bi doktora gittim kesin kiz dedi gördü ama yinede içimde hala şüphe var 😂😂
Sulemsiii Masalnesli yani erkek olsa 12 haftalıkken hemen belli eden de var deniliyor sağlıkla gelsin bebislerimiz 🌸