ikizannesi1201
Hayırlı olsun rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Bende tek yumurta ikizi gebelik geçirdim. Etrafımda hiç tek yumurta ikizi olan tanıdğım yoktu ve doğru yönlendirilmedim başta Allahın takdiri i olmak üzere büyük ihmaller sonucu kayıpla sonuçlandı. Amacım sizi kaygılandırmak değil bilinçlendirmek. Öncelikle bir perinatoloji doktoru takibinizi yapması gerek ve kontorolleriniz 2 haftada bir olmalı belki haftada bir doktorunuz sizi doğru yönlendirecektir, ama kesinlikle normal kadın doğuma gitmeyin perinatolojiye gitmeniz lazım. İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız bebişlerinizi❤️❤️