Ysmn23 Emell canım benim de nasal bone göründü 11. Haftada ense kalınlığı 1.87 12. Haftada 1.99 2.0 arası dedi doktor risk var deyip perinatolojiye gönderdi bende okudum sordum çok araştırdım 3 ve üzeri riskliymis o yüzden gitmedim acaba doğru mu yaptım ya şu an 18 haftalık gebeyim
Emell Ysmn23 Rabbim hayirlisini versin canim. Cok kesin sonuc veren testler degil bunlar tabiki. Az kalmis detaylina zaten. Icini ferah tut detaylida ogrenirsin ama kotu dusunme sakin. Kotu dusunmek kotu olan herseyi cekiyo
Aysenur27 Emell benden hemen sonra ultrasona giren bir bayan vardı benim kağıdım yazılırken sesiler duydum ona da hiç demedi sadece ölçümleri söyledi şimdi baktım da bende bazı merkezler o değeri almıyormuş belki öyle olabilir mi acaba ya
Emell Aysenur27 o deger diil canim ya. En onemli etken burun kemiginin olusup olismadigidir. Nasal bone.yazmamks mi hicbisi. Cogu dr tekrar ultrason yapiyo bunu gormesi yada gormedigini belirtmeai lazim. Ama ben boyle yaziyorum diye sikinti yapma sakin. Degerlerin cok normal
Aysenur27 Emell tekrar tekrar okudum verilen kağıdı görülmemiştir veya görülmüştür hiç bir şey yazmamış ya bende içimi şöyle rahat tutuyorum kendi doktorum biraz koca burun olucak galiba demişti motive ediyorum onu düşünüp
nergisog Benim arkadaşıma da down sendromlu olabilir dediler. arkadaşım üzüldü çok. Bir prof.yönlendirdiler. O incelemiş bir şey yok demiş. Şimdi gayet sağlıklı bir bebeği var. İnşallah sizin bebeğiniz de sağlıklı olur 🙏
Aysenur27 nergisog inşallah canım ne olursa olsun yavrumdan vazgeçmem ama insanın yine de aklı orda kalıyor
Esrabzdmr Msalbyrk Handevarolll 8. Hafta da 2li tarama mi mi . Biz 8de bebeği zar zor görüyorduk yahu
Dilefruz Aysenur27 canım doktor ultrasonda bakarken bi yorum yapmadımı ben şuan sonucuma bakıyorum ultrasonda gayet normal dedi 13+3de bakıldı crl 75,5 nt 1,00mm 0,54mom kan testimde yazıyo doktor ölçü vermemişti seninkide bana normal gibi geldi
Aysenur27 Dilefruz benim tam 12. Hafta da oldu doktor kendi doktorum değildi bu yüzden sanırım hiç açıklama yapmadı üniversite hastanesinde yaptırdım km tahlilleri daha gelmeyince kendi doktoruma da gidemedim sizin sonuca göre bakınca bi nebze içim rahatladı çok teşekkür ederim
bnkmmki Handevarolll kesinlikle yaptırmayın durduk yerde buda moda olmus doktorlar herkese aynı seyı söyluyor görup görmemesı önemlı degıl ıkılıyı bıle yaptırmayın
Kerem2014 bnkmmki ya düşün düşün kafayı yicem..2li testim normal çıkmıştı 3lü testimde 1/270 oranında risk çıktı doktor amniyosentez önerdi..yaşım 37..sonra profa gittim ayrıntılı ultrasona girdim herşey normal ama ben risk alamam amniyosentez yaptır için rahatlasın dedi...2 haftadır düşünüyorum kafayı yiycem stresten yaptırsam bir türlü yaptırmasam bir türlü Allahım yardım et lütfen
bnkmmki Kerem2014 yaptırmayın bunu doktorrlar sonucları ıyı cıkanlarada söyluyor ablamın rısksız cıktı ona bıle demısleer kesın sonuc degıl aklınızda soru ısaretı kalmasın dıye, benım orta rısklı cıktı bana da dedı bırde utanmadan beebegı kaybetme rıskı ufakta olsa var denıyor dınlemeyın önceden böyle seyleermı vardı. düşünüp kendınızıde cocugunuzu da üzmeyın burda herkes aynı seyle karsılasmıs anlasılan valla ben doktorlar yuzunden ayda bır bıle gıtmıyorum artık sankı ultorson cıhazı cok mu faydalı bebege .
Handevarolll Kerem2014 hayır canım yaptırma şakın bende yaptırmadım bebeğe zararı olabilirmiş Allah’a emanet melekelerimiz
Kerem2014 [bilinmeyen] amniyosentez nasl oluyor peki acı duyuyormusunuz riskleri varmış siz tecrübeli olarak yardımcı olurmusunuz lütfen
Handevarolll Kerem2014 karına iğne batırıyorlarmış riskide var 200 de 1 yada 2 düşük riski yada bebeğe zarar verme riski varmış bana bunlar anlatıldı bnde yaptırmadım
Dilefruz Aysenur27 bende kan sonucumu yeni aldım kendi doktoruma gidemedim hala ama dediğim gibi ultrasonda bana gayet normal olduğunu söyledi değerlerimiz yakın kandada anladığım kadarıyla bi sorun yok haftaya gidip göstericem bende
Handevarolll Aysenur27 hadi ya inşallah kuzum bnde de bi sıkıntı olmaz saolun dualarınız için allah hepimizin bebeğine önce sağlık versin
Handevarolll @AyseErdal AyseErdal #2410346 aynn canım bakalım bu hafta kontrolümüz var onda herhangi bişey söyleyecek mi