0Annesi0 Kasım Ayında yaptırmıştım. İstanbuldayım ben Sen nerdesin bilmiyorum ama Eğitim araştırmaların genelinde İnfertilite bölümü oluyor Tek şart korunmasız olarak olmazsa 1 yıl o şekilde başvurabiliyorsun.. Oraya gidince zaten bi evrak hazırlaman için liste veriyolar orda yapılacak testlerin yazıyo eşin ve sen yapıp topluyorsun bütün sonuçları götürüyorsun dosya açılıyorlar rapor çıksın diye ilaçlar için.. Sonra Gün veriyolar Adetin 3. Günü gidip başlıyorsun tedaviye.. Devlet olduğu için biraz prosedür oluyo tabi ama uyguna gelmiş oluyor.