Kızlar 5 de suyum geldi sabah namazında ikindi 5 e kadar sancı ve hareketleri takip ettik hafif sancı ve 25 dakikada birdi 5 de hastaneye gidip muayene oldum 2 kere çatı muayenesi oldum 2 cm açıklık var dedi sancı şiddetlenmesi lazım dedi suyu bebeğin gayet iyi keyfi yerinde kalp atışları iyi dedi eve yolladı yürüyüş yapmam için gece tekrar haberleşcez baya yürüdüm 2 saat falan ananas aldım şimdi nette yazıyordu başka ne yapabilirim