Aysegul_3838 stres kesinlikle yapma canım. Ben o gün birde çok ağlamıştım tansiyonum 14 15 lerdeydi. Moral çok önemli kesinlikle korkma sakince gerekirse başka bir hastaneye git herşeyin iyi olduğundan emin ol için rahat etsin öyle gel eve. Ben gittim ultrasonda baktılar kalbini dinlettiler bak hareket ediyor bir sorun yok dediler görünce hüngür hüngür ağladım valla. O yüzden seni anlıyorum. Allahım korusun sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin.