Korkmayın çok. Bi ablam gebeyken kaç defa düştü merdivenden bile düştü hem de kesin bebeğe bişey oldu dedi ama kontrole de gitmedi sonra bebekte bişey olmadı doğdu sağsalim. Bebeğin suyu bebeği koruyor merak etmeyin sizin hissetttiğiniz sarsıntıyı o hissetmiyor.stres olmayın toparlar inşallah