Kızlar bende hamileyken geçirdim kesinlikle cildiyeye gidin krem versin onun dışında sürekli eşyaları yıkamak şart ama bi kaba su ve sirke koyup pamuğu batırıp uyuzun üstüne koyun üç dört dk bekletin inanılmaz iyi geliyor araştırabilirsiniz sakıncası yok bizler içinde birde bol bol nemlendirici krem sürün çünkü ilaçtan cildiniz tahriş oluyor ve oda kaşıntı yapıyor. Annemler ablamlar yeğenler komple oldu tekrar dahi etti ben üç hafta sonunda atlattım