Ya1- bende şuan uyuzummmm 30 haftalık gebeyim 🥹 prflme gir bak oku , kaç kişiye sordum senn gibi , ilaç berdi ama kullanmaya korktum yarın kontrolm var doktorumla görüşüp ona göre bi yol çizcem , vücudun ne durumda ? Nerelerinde kalınma var ve iz varmı fotoğraf yüklermisin göreyim benimle aynı mısın