AzraFarah arirangg normal doğumda da lazım olur diye düşünüyorum bilmiyorum onu,ama ben sezeryan olduğumda hasta bezi kullanmıştım, depend daha rahat olur
nur34_ AzraFarah bn yerine ya 6 9 ay takim yada kndime emzirme sutyeni aliym dedim suresi nezmn biter acaba esimde sirf goturmemek icin haftaya dedi ya suresi bitse bide fiside atmis uyelik oldugu icin tlfonuma sms olarak gldi onu gostersem kabul ederlermi acaba canm
AzraFarah nur34_ üyelik olduğu için fiş gerek yok,ben bugün numaramı söyledim iade yaptım. Her ürünün belli indirim günü var, uygulamadan bakabilirsiniz,28 şubata kadar çeşitli indirimler olacak
Ozlemiskndr edb06 kaç haftalıksınız benim daha 7 haftam var aşırım kilo diye düşünüyorum o yüzden L aldım
melikessuuu littlemiracle_ depend dikişlerin üzerine denk geldi mi canım kulanımını nasıl yaptın? benimde sezeryan olacakta
littlemiracle_ melikessuuu evet dikişlerin üzerine geliyor karnı, beli komple sarıyor iç çamaşırı gibi giyiliyor dikiş değil yapıştırmaydı benimki sezeryan yerinin üzerinde ilk 1 hafta su geçirmez bant oluyor zaten daha önce burda depend acıtıyor yazılmış falan ama hiç acı yada rahatsızlık duymadım ben esnekte birsey zaten kendi bedeninizden 1 beden büyük alırsınız ic camasırı bile giymemiştim depend giydikten sonra
melikessuuu littlemiracle_ çok sağol canım bende özelde doğum yapıcam dikişler nasıl olur bilmiyorum ama sorarım doktoruma. külot bez gibi biliyorum ama acaba kesilen yeri acıtır mı diye düşündümde acıtmaz sanırı
MrvRmzn Lazz61 ben dikişler e gelecek yeri kesip kullandım. Doktorum da giyme demişti ama çok rahattı bende kesip kullandım