Ben de yaptirmayacaktim cunku spor yapan ve seker tuketmeyen biriyim ama 1 hafta önden gidiyor diye icime kurt dustu yaptirdim ve sok oldum..Gebelik sekerim cikti zayifim dikkatli beslenirim hareketliyim..Demekki hic alakasi yokmus yani,suan daha da dikkat ediyorum ve cok sukur cok kolay sekilde kontrol altina aldim.Bence yaptirin sizin ve bebeginizin sagligi icin