Annem 117 kg dan 80 e düştü. İlk 3 ay Herbalife kullandı. İlk 3 ay 17 kg yu verdi. Sonrasını kendi yaptı. Fiyatları arttığı için bıraktı . Hemde artık alışmıştı düzenli yemeğe felan. Aynı şeklide 45 dk lessie yaptı. Herbalife bende kullandım ama ben veremedim. İrade çok önemli
Sağlıkla bebeğinizi alırsın inşallah kucağınıza 🤲🏼