elaymoms Nmtt 28 haftanın içindeyim hala kullanıyorum canım. Doğurduktan sonra bile kullananlar var sıkıntı etme 😅😅
int34 kevserky 36 haftalığım 🫢 İçmediğim de miğde bulantısından kafa mı kaldıramıyorum doğurana kadar devam 😅
ycl4644 Nmtt 6. Ayıma girdim hala kullanıyorum. 4 ayıma kadar aksatmadan içtim şimdi 1 gün içmezsem 2. Gün muhakkak alıyorum almazsam mide bulantım oluyor tabikide bu bulantı ilk 3 ay gibi değil normal 🙂
motherlion01 Nmtt 19 haftalık gebeyim bende aynı şekil kullanmaya devam 😂 geçmiyor malesef doktorum bile azalma yok mu dedi ama yok yine kusuyorum her türlü
Kuvvetlihisler Nmtt ben 32.haftadayım azaltayım yavaşça bırakayım dedim perişan etti beni doğurana kadar içeceğim gidişat onu gösteriyor ve hala akşam iki sabah bir olacak şekilde devam ediyorum
Ezgifatma2010 Kızıma hamileyken doguma gireceğim gece bile attım şimdi 32 haftalıgım şimde de gece 2 tane alıp yatıyorum bulantılarım feci onu atmazsam hiç dayanamıyorum doguma kadar devam