Canım bende suan aynı duygular içindeyim seninle 10 gün var adetime fakat bütün belirtiler var bulantı hariç. Dün eczacı arkadaşım ile konuştum. İlişkiden bir gün sonra dahi yapsam test %99 cevap verir dedi erken gebelik testinin amacı o dedi. İkilemde kaldım. Yarına kadar beklicem artık yarin erken gebelik testi yapacağım insallah güzel sonuçlar alırız 🥰🙏🏻