Sulte Busegndgdu 19 haftaligim benim göbek aynen böyle üstü boş orta top gibi oğlumda da böyleydi ama bilemedim cinsiyet öğrenemedik henüz
Slma_aygn Busegndgdu bence gobekle pekde alakası yok ya benim ilk gebigimde karnımı gören erkek dimi diyordu ama benimki kız dı yani vücut yapısıyla alakalı olduğunu düşünüyorum ben
3kuzuAnnesiyim Busegndgdu ikiz mi ilk gebelik mi. 13 haftaya gore o bebek dgl canim göbek:) benim 3. Gebeligim 19 haftaligim karnim o kdr dgl
Eluf Busegndgdu 13 haftalik göbek bu kadar çıkmaz ki canim benim gibi gobeklisin ve göbeğe göre banada erkek dendi ama kizim geluyor🥰
catandgirlmom Busegndgdu gebelik öncesinde de var mıydı göbüş 😅 benim 23 e kadar falan bu kadar çıkmadı 🌸
Busegndgdu defneemom hayır aksine çok kilo verdim suan 67 kiloyum göbeğim çok azcık vardı birden bu kadar büyüdü ikinci hamileliğim ikincide erken çıkar göbek derler ya oyle bısey oldu ya da gaz 😂 anlamadım bende ☺️
defneemom Busegndgdu yani tabii siz yine bilirsiniz ama ben 34. haftaligim bunun bir tik buyugu top gibi ondan bana oyle geldi
asel_asl Busegndgdu benimki de böyle hemen çıktı gaz olduğunu düşünmüyorum çünkü karnım açken de midem boşken yine göbeğim böyle😅 ben de 13 haftalığım. İlk gebelik benimki 💁🏻♀️
Kayaderler Busegndgdu benimde ikinci hamileliğim hemüz 8 haftalığım benimde kendi göbeğim hiç yoktu 57 kiloyla hamile kaldım yani boyumda 168 ama ikinci çocuk diye mi anlamadım hemen çıktı karnım ilk gebeliğimde 28. Haftada anca bu kadar vardı karnım
catandgirlmom Busegndgdu neyse ben tahminimi kız demekten yana kullanıyorum allah sağlıkla kavuştursun 😊🌸
miniklokumunannesi asel_asl bence tamamen yapısal bişey bu karın kaslarınızın esnekliğiyle alakalı bi durum benim 23 haftalık hala bukadar bile değil tamamen yapısal oldugunu dusunuyorum😊
iremuziii Yok bana bakan erkek diyo ama kız alakası yok yani :) gönlünüzden geçen nasip olsun inşallah