balkizinbebegii S_M evet biraz öyle oluyor başta ☺️ Allah hayırlısını nasip etsin canım ben de dün gibi hatırlıyorum o günleri.. şimdi 36 yız doğum bekliyoruz 🫠
Yasooliii S_M S_M kuzum bence sen sağlık ocağına git hemen doktorundan kan testleri iste onlara bakıldın folik asit kullanmıyorsan başla haftayada kadın doğuma git