Bence de hemen gitmeyin boş yere gidip gelip duracaksınız kanama vs aksi bi durum yoksa ben ilk kez 6da gittim kese gördüm 7de gittim kalp atışı duydun doktorum 6da dinletmedi Bile çok küçük su an dinlemeyelim haftayı bekleyelim diye biraz daha da sabredebilirmişim. 4te 5te gidenleri hiç anlamıyorum bomboş kese boşuna stres oluyorlar yok Kesesi kaç mm yok içi mi boş. Vakti gelince gidin stres olmazsınız şimdiki aklım olsa direkt 7de gider hem kese hem kalp atışı duyardım tek seferde