Aminea canım bende keseyi,kalp atışını ve ikiz olduğunu alttan muayene ile gördüm 3-4defa oldum anlayacağın,ama için rahat etmiyorsa korkun varsa mutlaka doktoruna sor,alttan çok minikte olsa gözüküyor,normal ultrason biraz daha geç gösteriyor diye biliyorum,stres yapma kendine,Allah zamanında sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bebişlerimizi