Şahsım adına bende medicanada nil hanımdan çok memnunum, ararsan açamayabilirim dedi ama özelden mesaj atınca soruma cevap verdi.. Muayene esnasında gerekli bilgiyi veriyor, muayeneden sonra o Ay ki kullanman gereken veya dikkat etmen gereken bir şey varsa onu söylüyor, sorun varsa sakince dinliyor cevap veriyor benim için bunlar artı oldu.. Rengin hanımı da çok övdüler fakat inanılmaz yoğun bir talep var Nil hanımdan memnun olduğum için düşünmedim.. İnşallah hakkınızda hayırlı bir dr nasip olur