usenmedimyaptimbirvelet Gulsen0606 aşkım bende değiştirdim doktor ikinci doktorum bu şansım olmadı bir türlü
Aysll33 Gulsen0606 inşallah canım cuma randewum var kalp atışı için zayıf duyuldu kaç gün önce hayırlısı bakalım
Aysll33 Gulsen0606 bnde gittim soğuk biri ilgilenmedi çok perdem varmış görmedi şehir hastanesinde gördüler dewlet olmasına rağmen Halime Göktepe ben ondan çok memnunum şuan iznde ama
Gulsen0606 usenmedimyaptimbirvelet offf inşallah ikinci seçim yaptığım doktorlarımız iyi olur tekrardan değiştirmek zorunda kalmayız
Aysll33 usenmedimyaptimbirvelet bunada gittim memnun kaldım riskli olduğum için Sibel özlere yonlerdirdi ondan memnun kalmadım ama normal gebelikler için iyi bir doktor
Aysll33 Gulsen0606 şehir hastanesine gidiyorum bana çok yakın Dilay hanıma gidiyorum kalp atışını duyduktan sonra başarana gideceğim inşallah
Gulsen0606 Aysll33 son 3 gündür ne yaşadığımı bir ben birde rabbim biliyor fakat asla hakkımı helal etmiyorum o doktora
usenmedimyaptimbirvelet Gulsen0606 kimi seçmeyi düşünüyorsun ben artık değiştirmem çünkü 11 gün sonra doğum hahsjd
Gulsen0606 usenmedimyaptimbirvelet rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏 prenses mi ? paşa mı 💙💜 sanırım akademi hastanesine gideceğim
Aysll33 Gulsen0606 💜 iki düşüğüm War inşallah canım hayırlısı olsun Rabbim kimseyi ewlatla imtihan etmesin
Aysll33 usenmedimyaptimbirvelet şuan kime gidiyorsun canım hastane ortami derken çok kalabalık dewlet gibi o yüzden mi