Beyzanursinap Tweety3437 ben hamile kaldım perde vardı ve kalp şeklindeydi ama çok şükür 5 aylık olduk bile ☺️
Aysll33 Tweety3437 ben kaldım canım iki kez ama gelişme geriliği ve düşükle sonuçlandı ameliyat oldum sonrasinda
bebekveannesiii Yncygt 7 ay sonra hamile kaldım anca düşük oldu düşükden de 3 ay sonra hamile kaldım yani 10 ay sonra hamile kaldım