Tweety3437 inşallah hemen hamile kalırsınız. Tek sorun buysa kafanıza hiç takmayın. Ben doğum sancım başladığında alttan muayeneyle öğrenmiştim :) tek eksisi sezaryen olmak zorunda kalmıştım. Onun dışında rahim girişinde olduğu için sanırım engel olmamış. Ama bir tanıdığım hamile kalamıyordu. Son gittikleri doktor sorunu anlamış ve perdeyi almış ve hemen hamile kalmış. Yıllarca basit bir şey için beklemişler yani. Neyseki çözümü kolay olan bişey. Gönlünüzdeki tez zamanda olsun inşallah 😍