Dorukkusumm Allah nasip ederse 13.03.23 te 38+4. Haftamızda, sabah sezeryanımız olcak, simdiden öyle heyecanlıyım ki çok başka duyguuu 🥺🤩
ckarabacak Dorukkusumm allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ama tarih olarak çok haşuma gitti güzelmiş ☺️
Sabiaa Dorukkusumm maşallah 🥰 bizde 10 martta 38+5 oluyoruz. Sanırım doğum o gün olucak. Erken gelmeye niyetlenmezse💜
Dorukkusumm ckarabacak amiinnn, cümlemizin inşallah 🙏 cok istediğim Bi tarihti çok şükür nasipte oldu 😊🌸
ckarabacak Dorukkusumm allah her daim gönlünüze göre versin inşallah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin bebişi kavuştuktan sonra ☺️😌
Dorukkusumm Ahuum genel anestezi de birden ağrıyla uyanıyormuşsun burda cok hikaye okudum o yüzden cok istemiyorum genel anestezi teşekkür ederim 🙏
Edda28 Dorukkusumm sakın genel olma ben kızımda genel olmuştum kendime gelmem çok zaman aldı bebeğim hemen gelmedi sarılık oldu çok uğraşmıştım oğlumda spinal oldum çok güzeldi hemen bebeğini de görüyorsun ayık oluyorsun
Ahuum Dorukkusumm ala ala :) daha amelıyathaneden cıkarken agrıkesıcı takmışlardı valla öle bişy olmadı
bendiyebiriii Dorukkusumm acaba ilk sezeryan mı? Ben de sezeryan olacak gibiyim de ne zamana tarih verir merak ediyorum. 39. haftayı bekler mi diye
Dorukkusumm bendiyebiriii evet ilk sezeryan, doktordan doktora değişiyor açıkcası burda okuduğum 37.haftada alan da var benim doktorum ısrarla 38+5 dedi
Dorukkusumm _almirasmom benimde başıma gelmişti aslında 29.haftada bebeğin kafası 33le uyumlu demişlerdi
Edda28 Dorukkusumm yani sadece baş ağrısı ve bel ağrısı oluyor ama sonra geçti benimki bazılarında kalıcı oluyormuş bir kaç ay bünyeden bünyeye değişiyor heralde etrafımda olanların hepsi sadece bir hafta ağrı çekti