Pamuk ya gercekten çok zor ama ağrıları kafana takma ben takmıyorum lekem gelirse de git doktora acile benim lekelenme oluyor arada hatta geçen gün oldu dogumhaneye gittim kan aldılar beta baktılar betam 0a düşmüş. Düşük yapmışsın dediler gönderdiler sabah olmadı o gün mahvoldum sabah doktorum aradı gelebilirmisin diye gittim laboratuvarda yanlışlık olmuş dedi ultrasonla baktı ve bebeğimin kalp atışını duydum ilk defa yani dün kaybettim diye ağlarken o gün kalbini duydum bebeğimi gördüm ama hiç kolay değil çok şükür rabbim nasip etti