Pamuk 26 şubatta evlilik yıldonumumuz var Allah nasip ederse şimdiden hediyeyi almak istiyorum.Malum kargo geç gelir falan.. Tesbih,saat,parfüm,sweet,pantolon vs vs ..Klasik hediye istemiyorum.. Eminim sizlerde iyi fikirler vardır 🧡
arirangg Pamuk Eşimin doğum günüydü. Ve hiçbir şeye ihtiyacı yoktu. Trabzonsporlu olduğu için TS Club’dan mont aldım çok beğendi.
Sevvl Pamuk canım valla 12 şubatta benim esimindi pantolon ve parfüm aldım kullansın giysin ne bileyim işini görsün işte 😂😂
Summerwine Pamuk ben albüm hazırlamıştım .Sevgililikten itibaren cektirdigimiz fotoğraflardan oluşan.Notlar filan yazmıştım🤩Sosyopixten yaptırmıştım fikir olsun
1Mavimavi Pamuk bileklik seviyorsa ben atasaydan bileklik almışdım şu doğal taşlı olanlardan Hiç çıkarmıyor ikisinide 🌺
Sevvl Pamuk aman boşver çiçek sepeti vs isimli kalpli böcekli şeyleri sevgililikte nısanlılkta kaldı😂😂
Dilara_1 Ben olta almıştım balık delisi olduğu için çok sevinmişti . Varsa ilgi duyduğu bı şey hobisi ona yogunlasabilirsin. Arabanız varsa araba için alınan hediyeler de çok sevindiriyor onları. Adının yazdığı plakaliklar falan seviniyorlar böyle şeylere. Kıyafetler parfümler saatler artık klasik olduğu için istenilen mutluluğu vermiyor gibi geliyor bana
Dilara_1 Pamuk bizde aynıyız sürekli balık ama bizimki baya takıntılı 20tane falan olta var daha 1 ay önce baya fahiş bı fiyata 6 tane daha aldı 🥴
Zumzugukodummuzzingillatirim Pamuk semender diye bir sayfa var instada deri kartlik alicam ustunede MUŞ YAZDIRICAM NDJDJDJDJ esimin kizimin ve benim adimin bas harfleri
Zumzugukodummuzzingillatirim Pamuk evet hatta aramizda bir şifre mus bazi durumlarda mus dersek bir anlami var 🤭🤭🤭 ve herkes yasin kac mus diyen melek subasina gönderme saniyor djdndjdj
Pamuk Dilara_1 bizim başımıza gelen 2 ay önce güzel Bi havada balığa gittik çadır kurduk akşama kadar durduk eşim arabaya yerlestirirken 3 tane oltasini yerde unutmuş yarım saat sonra döndük ama yeller ediyordu.. Banada bağımlılık yaptı yazın her akşam sahildeyiz🤣🤣
Dilara_1 Pamuk yaaa büyük talihsizlik ama oltayı durdurmazlar. Biz sahili yada denizi olan bı ilde değiliz ama olduğumuz yer göl dere baraj açısından oldukca geniş. Bende evlendikten sonra baya sardım balık işine ama bundan sonra zor giderim dağa taşa çıkamam heralde düzlük yerler olursa anca giderim . Eşim çocuğumuz kızda olsa erkekte olsa balıkçı yetistiricem diyor. Zevkli bı aktivite
Ysmnrn Pamuk bu durum esinizin ilgi alanlarina gore degisir. Ama bildigim bir sey var ki o da erkeklerin bizim gibi duygusal hediyelerden hoslanmadigi. Onlar hediyenin islevselligine daha cok bakiyor. Bir saat, bir playstation, ilgisi varsa futbol temali hediyeler, ayakkabi vs . Biz de durum daha sembolik seyler. O yuzden esinizi en iyi siz taniyacaginiz icin sizin belirlemeniz daha uygun olur.
Pamuk Ysmnrn işin kötü yanı asla maç futbol vs sevmez ilgi alanı yoktur sadece balıkçılık onada yaz kış birlikte gideriz
Yazmelegi_ Pamuk 16 şubatta bizimdi benzinli üstünde isim yazan çakmakla isimli tesbih yaptırdım hep istediği biseydi
Ysmnrn Pamuk ornek olsun diye soyledim. Kisisellestirmeniz gerekir. Simdi balik seviyor diye yat falan da alabilirsiniz 😂 saka bir yana bunu sizden baskasi bilemez.