Kurabiye93 herkesin bünyesi ve çatısı bir değil ki , benimki eski haline döndü , tabi hemen değil 1 seneye anca toparlanıyor ve şimdi 2.cocuguma hamileyim zorunda kalmadığım sürece sezeryan olmam , şimdiden bnce kafaya takma…
(Sezeryanin zorluklarını araştır , gerçekten normal doğum daha rahat)
Ayrıca madddi durum yerindeyse daraltma islemleride fiyatları uygun…