Tubidi12 17 haftama girdiğimde tamamiyle mide bulantım geçti, koku hassasiyeti evet sucuk tavuk o tür yiyeceklere karşı devam ediyor, zaten yiyemiyorum da çok da sorun değil. Et yiyorum şükür. Şuan 19. Haftamdayım bu zamana kadar ağzıma tatlıya dair hiç bir şey süremiyordum, şimdi öyle bir iştahım açıldı ki tatlıya doymak bilmiyorum 😅 hepsinin bir zamanı varmış, ek olarak vücudum da uyuşmalar oluyor o da magnezyum eksikliğinden