Tubidi12 Arkadaslar suan 2. Trimester deyim, Tat degisikligi hala war koku hassasiyeti hala war, hala istedigim hersey yiyemiyorum; hala tavuk et yiyemiyorum ;( 16+4 Sizde ne zaman gecti bu?
Hamalp Tubidi12 ben de aynı şekilde midem kaldırmıyor hem de cok ağrıyor karnım da çok ağrıyor. 15 olcaz yarın. 3 luyr girecek misiniz
anapanda12 Tubidi12 17+6 kasık bel ağrısı riskli gebelik sebebiyle sürekli yatıp yorgun hissetmek Yemek yapmayı çamaşır asıp çocuğunla oynamayı ce en çok evinde olmayı özlemek diyelim yine de elhamdülillah ala külli hâl diyorum 🥀
arirangg Tubidi12 17+5’te koku hassasiyeti hala var. Bulantılar azaldı. Kasıklarda, rahim bölgesinde ağrı oluyor. Mide yanması oluyor.
Tubidi12 Ginger_ Oda war bende; Bazen boyle hamileler goruyorum cikolata tatli hersey ictahli yiyorlar, Ben yiyemiyorum tadi berbat geliyor :(
Tubidi12 Hamalp ikili temiz cikti diye ucluye girmek istemiyorum sonucta ne olursa olsun bebegi doguracam ikiliye bile girmicektim de, Doktor israr etti
Hamalp Tubidi12 aynen bende o kafadayım sonuç nolursa olsunncanina kıyamam Allah korusunn hepsi sağ salim sağlıkla gelsin. Bende girmicem 4 nisana randevu aldım ayrintiliya kadar gitmicem
Tubidi12 anapanda12 Acaba bebegi his ediyor musunuz? Bende baya asagda kasik da boyle kayma gibi agri geliyor Bazen kalktigimda oturdugumda
Tubidi12 arirangg prilami bende 1 e indirdim bulanti bende bitti sanki ama ne olur ne olmaz aliyorum.
defneemom Tubidi12 hayir canim sadece senin gibi etten tavuktan cok cok tiksindim 34 haftaligim hâlâ agzima surmuyorum. 1 ve 2. trimesteri cok rahat gecirdim ben.
tecrubesizanneadayi12 Tubidi12 tam olarak hatırlamıyorum ama ne zamanki yemeye başlayacaksın iştahın açılacak yiyebileceğin kadar çok ye çünkü 3. Trimesterdayım yediğim hiçbirşeyden tat alamıyorum çünkü hemen tıkanıyorum çok yemek istiyorum ama yiyemiyorum😄
Tire35 Aç gibi hissediyorum yiyorum midem almıyor mide yanmam var arada istifra oluyor bel ağrısı çok oluyo temizlik vs yaptığım gün veya yol yürürsem sabahları uyanmak çok zor birde 21+1 deyiz :) ama tabiki 1 trimestere göre çok rahatım o zaman pek yaşam belirtim yoktu 😅
melike_69 Tubidi12 bende öyleydim ya 5 ay yiyemedim 6. Ayımdayım bazı çikolatalar hala acı geliyo çok iyi anlıyorum seni 😅
KayraKuzusu 1.trimesterim cok zor geçti 2.trimester maşallah cok iyi gidiyor bulantı halsizlik hepsi biranda bitti. Tek sıkıntım idrar yolu enfeksiyonundan kurtulamıyorum