Nurcankarakaya sabahları hiçbirşeyden kısmıyorum, ne istersem kızartma ya da reçel gibi kilo yapan şeyler dahil, yiyorum. Öğlenleri genelde çorba ya da atıştırmalıklarla(sağlıklı şeyler genelde) geçiriyorum, tek başına yemek yapıp yemeği sevmediğimden. Akşamları 18:40 civarı normal yemek yiyorum, yemekten sonra atıştırmalık, meyve vs birşey yemiyorum, çok nadir akşam çayın yanında çekirdek(kabak, ay çekirdeği), belki bir parça çikolata (görürsem canım çekerse).