Nurcankarakaya Gamzeaykut valla canım bende süt meyve çok tüketiyorum ama normalde ayda en fazla 2 kilo alınması lazımmış bakalım bende yarın kontrole gidicem bide kendi doktorum yorumlasın bakalım ne diyecek 😄
svmeybgl Gamzeaykut benim doktorum çok kzıuor ben bir ayda 2 kilo aldım diyr çok kızmıştı . Hamur işi pilav makarna tatlı yasaklamıştı
Baby_is_loading Nurcankarakaya Haha bende o yuzden komtrolu bi iki gun erteledim cok kiziyor neler neler diyor(( siyaj giyinip gidicem😂belki biraz kucuk gozukurum.doktor kizdiginda ne diyosunuz ben bisiy bulmiyorum soylemeye
Zeynozeyyo Vala o haftalarda kac kg aldımı hatrlamıom ama suan 37+3 haftalıgım 8-9kg anck aldım 36 haftalıkken bebiş 2950. Gr dı suan ne kadar olduk bilmiom ama gercktn son aylarda fena iştah acılıo bu aldıgm kg da geceleri kacamaktan birde zaten zayıf insanlar daha cok kg alıomus diye duydum ben 60 kg hamile kaldım boyda yok zaten iyi gidiom simdilik😁
Baby_is_loading Gamzeaykut 62 idim 74 oldum be 21 haftalik hamileyim yaaa heo acikiyorum yedikten sorada pisman oluyorum.boyle kiloylda cok depresv oldum.ya boyun 1.60 o yuzden hemen biliniior fazla kilommmm dayanamiyorum boyle(((
Nurcankarakaya Baby_is_loading şimdiye kadar kilom iyiydi hiç fırça yemedim yarın ilk olacak galiba 😂😂
Berfin002 25.haftaya kadar tek 3 kilo almıştım 30. Haftadan sonra bir ayda birden 3 kilo daha aldım şimdi 34 haftalık olduk toplamda 10 kilo aldım
Bjk19031903 Ben daha cok yeniyim ama ztn ogrendgmde 73 kg dum bu yazilari okuyunca soka girdim 29. Haftalarimda 10 kg alirsam dam yuvarlagima donerim heralde 😂😂😂😳😳😳 7+4🤰🏻😀