Gamzecimm Kızlar yüzümde böyle lekeler oluştu kullandiim ilaclardan olabilir diye düşündüm geçer sandım geçmedi cok fazla kızardigi da oluyor biraz hafifledigi de bu nedir neyin nesidir bilgisi olan var mı resmen top sakalım oldu çünkü
Sukran3434 Gamzecimm gecmis olsun benimde bianda kizardi dudak ustu ve cenem.sonra kucuk sivilceler halinde oldu doktoruma soyledim kiz guzelligini anneden alir dedi gecti gitti🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️🌹
Gamzecimm pheobebuffay herhangi bir ilaç kullanıyor musunuz bunun için ben geçer diye bekliyorum da 😔
pheobebuffay Gamzecimm hayır şu an kullanmıyorum tek yaptığım bol bol nemlendirmek çünkü aynı zamanda kuruyunca kaşınıyor ve sonra sızlıyor 🙁
Gamzecimm Sukran3434 ayy tesekkur ederim gecti mi peki sizinki insallah benim de öyledir egzama olmasından çok korkuyorum
Gamzecimm poyrazin_annesi28 maalesef benim de kaşınıyor bazen umarım geçer kontrolümde doktoruma danışacagim bilgi veririm aynı sekildeyse sizin de
Gamzecimm poyrazin_annesi28 Babyykmz Asiiilmom Kızlar doktorum kortizonlu bi krem vermişti 1 hafta kullan geçmezse cildiyeye yonlendiricem demişti krem aslında iyi geldi ama tamamen geçirmedi bugün cildiyeye gittim SEBOREİK DERMATİT yani YAGLI EGZAMA dedi prednol krem verdi devam ediyorsa mutlaka muayene olun
poyrazin_annesi28 Gamzecimm Benim de randevuma daha var bakalım 🥴 İnşallah geçer. Yine siz de yazarsınız uygun olursaniz teşekkürler şimdiden
Babyykmz Gamzecimm benimde 2 dudak kenarimda cikti birebir aynisi hamileligm basladigindan beri var. Bu arada cinsiyetle alakasi var mi acaba sizinkinin cinsiyeti nedir
Gamzecimm Babyykmz bilmem olabilir aslında aklıma geldi ama fazla batıl diye düşünmüştüm artık ihtimal veriyorum ama 😂 kızım olacak inşallah