Kurabiye93 mide bulantım yok diye yorum yapmayın nolur 🥲 maşallah diyin 6 haftamda başladı bulantım 5. Ayım bitecek hala bulantım oluyor ve ilk 3 ay günde 3 öğün çıkarıyordum özellikle aç karnına yine de şükür tabi bebeğimin tekme atışına herşey değer 🫶 Allah isteyen herkese hayırlısı ile nasip etsin 🤲