Kurabiye93 Kızlar 8+3 Gebeyim çok şüküüür bulantım yok acaba erken mi? Sizin nezaman başladı? Tabi inşallah olmaz seviniyorum da herkesin aşırı bulantısı olunca normal mi diye düşündüm 🙈
Aysegul_3838 Kurabiye93 bende de olmadı cnm su an 10 haftaligim hala yok inşaallah bu şekilde devam ederiz
defneemom Kurabiye93 34 haftaligim hic baslarda bulanti yasamadim sadece 30. haftadan sonra bi siskinlik geldi
Pamuk Kurabiye93 bende korkuyordum ama bizim ailede kimsede olmamış bulantı bendede yok daha dün gittim şükür sorun yok 8+3
Busratanercan Kurabiye93 benim de 8-3 ama midem bulantım var maalesef ilaç alıyorum almasam daha kötü oluyorum koku hassasiyetim var o daha kötü bünyeye bağlı bence yada sizin geç başlar dua edin olmasın hiç 😊
Kurabiye93 Aysegul_3838 ay inşallah ya 🥺😍 acaba erkek bebekte bulantı olmaz dıyorlar ondan olabilir mi
3Tospikannesi Maşallah ya hep böyle devam eder inşallah Benim 7.haftamda başladı 11+3 hala devam ediyor dua edin kızlar 3.gebeliğim hepsi de böyle geçiyor bi keyfini süremedim bu işin 😂
Busece06 Benimde 8 de bi başladı 11 deyim devam 😅 kız olmasın ne güzel beslenirsin mide bulantısı günün kalitesini çok bozuyo çok keyfimi kaçırıyo
Ozge56 Kurabiye93 canım ben 9+3 oldum bu zamana kadar 3 kez mide bulantısı yaşadım ama kusmadim. Ne goguslerimde şişme var nede başka sorun sagdece rahim büyüdüğü için batma ve kasılma var. Herkeste mide bulantısı olmuyor kimseyle kendini kıyaslama sende olmuyorsa olmuyordur
nazli_bc1 ben 26+5 oldum hiç bulantı kusma yaşamadım bebeğim de kız 🐥rahat hiç hamile değilmişim gibi geçiyor umarım ilerleyen zamanlarda da böyle devam eder
Panda09 16 haftalığım ilk haftalarımı anlatmak istemiyorum yeni kusmalarım azaldı hala devam ediyor maalesef 🥹🥹
arastiricianne Kurabiye93 çok şükür 35 haftalık oldum hala hiç kusmadım hiç bulantım da olmadı çok şükür
Aysegul_3838 Kurabiye93 bilmiyorum cnm 6 haftalikti 8 haftalığa kadar bulantım çok oldu hele de sabahları ama şu an geçti yok denecek kadar az
3Tospikannesi Kurabiye93 yok canım ya nerde benim ilki kızdı 7 ay çektim bulantı serumla yaşadım ikinci oğlandı yine aynı serumla yaşadım bu üçüncü onlardan biraz daha az yaşın da etkisi varmı bilmem tabiki ☺
nazli_bc1 Kurabiye93 evet ben de hep erkek sanıyordum hep erkek bebek belirtileriydi ama kız çıktı 😃 zaten belirtiler yüzde yüzlük sonuç olmuyo inanmayın hurafelere 😂
Kurabiye93 Bulantım yok ama göğüslerimde çok şişkinlik var ve hassasiyet bu memeişlerimiz böyle büyük kalmaz değilmi sonra eski haline geliyormu🙈🙈 çok korkuyorum