Yeliff78 eczacı değil aile hekimi bile bilmiyor yahu. Başıma bizzat geldi. Kendimi bildim bileli ferritin değerim hep düşüktür anemi var bende. Normalde özel takipliyim ama sağlık ocağından çağırdılar tahlil yaptılar Ferrritin değerin çok düşük ilacını değiştirmemiz gerekiyor dediler. Bende tamam dedim zaten bi hafta sonra kontrolüm vardı, kendi doktorum da tahlil yaptı ve değerin düşük ama bu bizim hamilelikte istediğimiz bişey dedi. Çok düşük olmasına izin vermeden bu seviyelerde olmasını zararlı görmüyoruz aksine kan değeri düşük olursa bebeği o kadar besliyoruz besin akışı daha hızlı demektir dedi . Eski ilacıma geri döndüm çok iyiyim 🧿 benim değerim seninkinden çok daha düşük bu arada. Kadın doğum doktorundan kendi takipli doktorundan başkasına güvenme her kafadan bi ses çıkıyor