Gorkim Leyley normal bir sıkıntı yok banada ilk doktorum 3üz gibi demişti sonra alttan muayne ile ikiz oldukları anlaşıldı kasık batması ağrıması normal rahim büyümeye başlıyor yan bağlar gerilecek 14 - 15 haftayı geçince bir rahatlama gelecek inş
Leyley defneemom 11. Hafta oldu bugün. Sağlıklılar allaha şükür. Az ağrım var ama. Cinsiyet için daha erken sanırım. Çarşamba randevumuz :)
3babymom Leyley ayy maşallah çok tatlı ya ikiz üçüz falan çok severim Ben de istedim ama nasıl olmadı 3 çocuğum var 2 erkek 1 kiz 🌸
Leyley Leyley 3babymom size iyiler dedim sinemadaydım. Lavaboya gittim küçük bir lekelenme gördüm. Acile geldik şimdi eşimle. 11 haftadır hiç kanama lekelenme olmamıştı. Çok az bir lekelenme gördüm ama. Merak ettik. Şimdi bakcaklar
mickey Leyley Merhabalar başlığa üçüz yazmışsınız. Bebekleriniz üçüz mü olacak. Doğal yolla mı kaldı ? Hayırlı olsun sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin rabbim 🌸
mickey Leyley Merhabalar başlığa üçüz yazmışsınız. Bebekleriniz üçüz mü olacak. Doğal yolla mı kaldı ? Hayırlı olsun sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin rabbim 🌸
GAB Leyley merhaba işlemden sonra gebeliğiniz nasıl devam etti bende aynı durumdayım bir kaç gün sonra işlemim olacak :(