hayallliiim abimin kızı Balık burcu çoookkk kibar, nahif, çıtkırıldım, Hanım hanımcık sanki anne karnında adabı muaşeret dersleri almış gibi 🥰 kötü olan tek özelliği geceleri çok korkup uyuyamıyordu hayal dünyaları çok gelişmiş olduğundan hayaletler canavarlar tasvir edebiliyorlar. Bu yüzden anne veya babayla uyumak istiyordu, korkup ağlayınca insanın kalbi sıkışıyor yahu. Genel anlamda çok akıllı uslu. Benim de oğlum Balık olacak bekliyoruz iki hafta içinde 🙏🦋